مطالعه موردی AMP | میندا

پیش زمینه سایت و پیاده سازی

Myntra بزرگترین فروشگاه تجارت الکترونیک در هند برای محصولات مد و سبک زندگی است که دارای کالاهایی بیش از 500 مارک هند و بین المللی است.پیشنهادات و آفرهای بزرگ محصولات فروشگاه در فصل، محصولات 100٪ معتبر، تحویل نقدی و یک سیاست بازنگری 30 روزه و .. می توانید محصولات مورد علاقه خود را در کشور خریداری کنید.پیاده سازی AMP آنها در خانه انجام می شود و آنها یک پلت فرم سفارشی تجارت الکترونیک / CMS دارند. پیاده سازی های متفاوت آنها از AMP کلاسیک است، زیرا AMP در ابتدا برای صفحات استاتیک طراحی شده بود. آنها اولین کسانی بودند که از AMP-bind استفاده می کردند که به آنها کمک کرد سرعت صفحات پویا را افزایش دهند. پیاده سازی هسته ای بسیار ساده بود و آنها با آن همکاری نزدیکی داشتند. پایان دادن به آن یک تلاش 6 تا 7 روزه بود و 3 تا 4 روز بیشتر برای صفحه اصلی بود. پیاده سازی در ماه مه 2017 به اتمام رسید. دلیلی که آنها صفحات لیست محصولات را انتخاب کرده اند این است که بیشتر ترافیک ها در این صفحات اول قرار دارند و میزان بازده این صفحات بالا است. در سایت خود، صفحات جستجو لیست محصولات / عوارض فروش 2/3 از ترافیک SEO / SEM خود را نشان می دهد. صفحه اصلی مسئول 20٪ دیگر ترافیک است. آنها صفحات اضافی را در سایت خود تغییر نداده اند. به جای اجرای بقیه سایت خود در AMP، آنچه انجام می دهند این است که آنها را به عنوان یک برنامه وب پیشرفته (PWA) اجرا می کنند. PWA ها یک راه حل قدم بعدی هستند زیرا آنچه که آنها یک جزء به نام کارمند خدماتی دارند و کارمند خدمات در پس زمینه عمل می کند و قبل از اینکه کاربر آنها را درخواست کند صفحات (مانند صفحات محصول خاص یا صفحات پیشنهاد ویژه) را پیش بارگذاری می کند. به عنوان یک نتیجه، کاربر به دلیل AMP، و سپس دوباره در صفحات بعدی، به دلیل بارگذاری اولیه توسط PWA، تجربه زیادی در بارگذاری صفحه اول دارد.  

معیارهای AMP

تبدیل در سایت فروش است. همانند سایر ناشران دیگر، آنها هیچ تغییری را نشان ندادند و یا به دلیل AMP تغییر نکردند (و آنها بخشی از چرخ فلک اخبار نیستند). زمان بارگذاری صفحه به طور کلی 65٪ کاهش یافت و میزان باز گشت آن 40٪ کاهش یافت. سهم درآمد تلفن همراه از قبل بالاتر است و همچنان به حرکت در می آید. هنگامی که راه حل کامل دوختن جلسه در جای خود قرار دارد، آنها به اندازه گیری بهتر بهبود کلی درآمد تلفن همراه خواهند پرداخت. پیاده سازی PWAMP myntra در هفته گذشته از ماه سپتامبر آغاز شد. آمار اولیه نشان دهنده بهبود در معیارهای تعامل است. افزایش میانگین طول جلسه و تعداد صفحات مشاهده شده در هر جلسه افزایش یافته است. همچنین تعداد قابل توجهی از صفحات محصول مشاهده شده در هر کاربر از زمان راه اندازی افزایش چشمگیری یافته است. هرگونه افزایش درآمد / درآمد سهم مستقیما به PWAMP بستگی دارد، اما معیارهای تعامل که در بالا ذکر شد، می تواند به سرمایه گذاری های PWA و AMP ما نسبت داده شود.

مسائل اجرایی

جایی که آنها چالش هایی با آنالیتیک داشتند، همانطور که زمان شروع آنها بود، هیچ راهنمایی در مورد چگونگی رسیدگی به موضوع دوخت جلسه وجود نداشت. با این حال، آنها در پروژه بتا برای حل این مسئله با Google شرکت کردند. مولفه اتصال AMP یک معامله بزرگ است، زیرا پشتیبانی از عناصر صفحه پویا، از جمله مرتب سازی و فیلتر کردن، که برای تجارت الکترونیک حیاتی است، فراهم می کند. در AMP-BIND هنوز محدودیت هایی وجود دارد مانند محاسبه زمان واقعی محتوا از سیستم های مختلف. این هنوز در حال کار بر روی میاندرا می خواهد صفحات پویای بیشتری را به عنوان AMP-binding بسازد. myntra اشاره کرد که AMP به سرعت در حال تحول است و دیگر فقط برای صفحات استاتیک نیست. ابتدا برای صفحات دسته و صفحات ورودی برای بهبود بالای قیف و پیاده سازی PWA برای بقیه سایت از ابتدا استفاده کرد، اما اکنون آنها قصد دارند PWAMP (PWA plus AMP = PWAMP) را برای صفحات فهرست کنند. آنها بر این باورند که این کار چند هفته طول می کشد تا به اجرا درآید.

ROI

myntra از ROI در اجرای AMP خوشحال است، چرا که تلاشهای زیادی انجام شده است. این کار با انواع شبکه ها کار می کند و باعث می شود تفاوت زیادی برای زمان بارگذاری صفحه ای داشته باشد که تاثیر مطلوب بر میزان بازدهی، تجربه مصرف کننده و تبدیل دارد.]]>

0 Comments

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©mehdi Abedi

Log in with your credentials

Forgot your details?