کسب و کار ها مورد نیاز است. حتی به اعتقاد برخی نظریه پردازان تولید محتوا به مهمترین بخش ایجاد یک کسب کار تبدیل شده است. تولید محتوا بر اساس کلمه به اندازه کافی گیج کننده و ترسناک هست و برای بسیاری از کسب و کارهای کوچک جذب مشتریان جدید به این طریق بسیار مشکل است. به لحاظ استراتژیک،  تولید محتوای روزانه باید به معنای بیش از یک پست در وبلاگ یا یک صفحه خالی باشد. شما باید به محتویات خود به عنوان مجموعه ای از کارهایی که درگذر زمان برای خدمت به تجارت شما انجام می شود فکر کنید. شما باید برای مهمترین عبارات کلیدی برای رشته کاری خود، موضوعات مهم آموزشی در کسب و کار ، و مهمترین نکات اصلی شرکت خودبه طور مستمر تولید محتوا کنید. شما همچنین باید به تولید محتوای خود به عنوان ابزاری برای آگاهی دادن به مشترن خود  فکر کنید و در این روند حداقل 5 نوع محتوا وجود دارد  که باید تولید محتوای خود را در آن قرار دهید ، هر نوع از مطالب باید بخشی از استراتژی محتوای کلی شما را در برداشته باشد. در ادامه به این پنج نکته مهم میپرداریم:

 تولید محتوا ایجاد اعتماد میکند

در این مرحله به یکی از اولین چالشها وارد میشوید ، شکاف بین آگاهی و اعتماد در این قسمت پر میشود ، تلاشهایتان در بخش سئو و تولید محتوا باید بطور موازی با هم حرکت کند تا نتیجه دلخواه حاصل شود.
  • چه نوع محتوایی تولید کنیم : توصیه های خاص و یا نکات و ترفندها
  • نظرات : بررسی مشتری در سایت هایی مانند Yelp و Google Places
  • مشتریان : کسب تاییدیه از مشتریان راضی از خدمات
  • مقالات : مقالاتی که نوشته اید یا در شرکت های خارج از شرکت شما ذکر شده است
  [caption id="attachment_665" align="alignleft" width="390"]تولید محتوا تولید محتوا[/caption]

محتویاتی که آموزش می دهد

هنگامی که شما با تولید محتوا آگاهی سازی میکنید  برای یک چشم انداز رویه اعتماد سازی را شروع کرده اید ، این پروسه در سازمان شما عطشی را ایجاد میکند تا اطلاعات بیشتری در مورد رویکرد منحصر به فرد خود، راه حل های خود، داستان خود و سازمان خود را بیان کنید .
  • مقاله های سفید : خسته کننده و کسالت بار نباشد ، در بهترین حالت نوشته شما باید  به یک موضوع بزرگتر مرتبط باشد.
  • عضویت خبرنامه : آموزش هفتگی یا ماهانه که در راستای پرورش علاقه خود جهت گرفته باشد .
  • سمینارها :  به صورت شخصی یا آنلاین، به شما این اجازه را میدهد که چشم انداز شرکت و یادگیری را با هم تلفیق کنید .
  • پرسش و پاسخهای متداول : سوالات متداول و تکراری را میتوانید در این بخش پوشش دهید .
  • داده های نظرسنجی : نتایج حاصل از نظرسنجی می تواند به عنوان یک فاکتور برای بررسی میزان تاثیر و درک چشم انداز شما بسیار موثر باشد .
   

تولید محتوا توسط مشتری

همکاری مشتریان در تولید محتوا باعث ایجاد حس وفاداری در آنها میشود و همچنین دیدگاههای جدید را در کسب و کار شما منعکس میسازد.
  • رفرنس ها و بررسی های اتوماتیک : ایجاد راهی برای انتقال مشتریان شاد به یک روند ارجاع و بررسی .
  • رضایتنامه : با ارائه ابزار صوتی و تصویری آنلاین، برای مشارکت آنها میتوان این فرایند را خودکار کرد .
  • داستان های موفقیت به صورت فایل های تصویری و ویدئو : رویدادهایی را ایجاد کنید که مشتریان آنها را با هم به اشتراک بگذارند و داستانهای خود را بگویند.
 

محتوای دیگر افراد

این روزها  یکی از مهمترین دل مشغولیهای بازاریابان این است که برخی از نگرشها را در جریان اطلاعاتی که مشتریان ما با آن روبرو هستند ارائه دهیم. فیلتر کردن و جمع آوری مطالب تولید شده توسط دیگران نه تنها یک خدمت عالی است، بلکه یک تمایز عالی نیز محسوب میشود.
  • (خبر خوان) RSS سفارشی : ایجاد خبرخوان مخصوص مشتری یا صنعت برای فرآیند اشتراک گزاری
  • انتشار مجدد، به اشتراک گذاری، RT : محتوایی عالی که تولید می شود را به اشتراک بگذارید
  • استفاده از ابزارهایی مانند Storify برای جمع آوری و انتشار اخبار مشتری
 

محتوای دگرگون شده

این آخرین نکته است که در نوشتن  بکار میبریم که به خاطر دیدگاه محتوا نادیده گرفته می شود. در نهایت، محتوای عالی توانایی تماس و تبدیل چشم انداز به جذب مشتری و خرید را دارد.
  • رویدادهای شخصی : بهترین راه برای گردآوری محتوا رویدادهای زنده و شخصی ست.
  • مطالعات موردی : مطالعات عمیق روی رفتار محسوس مشتری در هنگام تصمیم خرید باعث موفقیت میشود.
  • محاسبه کننده های ROI : با استفاده از محتوا کمک به ایجاده درک صحیح از ارزش ایجاد تغییرات میکنند.
  • نتایج : ارائه مستندات اثبات شده به صورت شفاف و قابل درک که برای چشم انداز بیشترین اثربخشی را دارد.
منبع : ducttapemarketing]]>

0 Comments

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©mehdi Abedi

Log in with your credentials

Forgot your details?